Κώστας Τζαβάρας: Η Κυβέρνηση εγκαινιάζει τους νέους αυτοκινητοδρόμους την ώρα που ενταφιάζει τον αυτοκινητόδρομο Πατρών-Πύργου

Δευτέρα, 24 Απριλίου 2017

Συμπληρώνονται δύο χρόνια από τότε που ο υπουργός Υποδομών κ. Σπίρτζης και η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ακύρωσαν αδικαιολόγητα τη δημοπρασία του αυτοκινητόδρομου Πατρών-Πύργου και καταδίκασαν την Ηλεία σε διαρκή απομόνωση και μόνιμο οικονομικό μαρασμό.

Την ακύρωσαν,παρόλο που η προηγούμενη Κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου είχε ολοκληρώσει τις σχετικές διαδικασίες, γιατί δήθεν ήθελαν να μοιράσουν το έργο σε περισσότερους εργολάβους,ώστε να στερήσουν (όπως έλεγαν) μέσω του έργου αυτού την δυνατότητα της κερδοσκοπίας στους μεγάλους «εθνικούς νταβατζήδες» των δημοσίων έργων.

Την ακύρωσαν, υποσχόμενοι ότι η ενέργεια τους αυτή δεν θα προκαλούσε καθυστέρηση στην κατασκευή του έργου, το οποίο ως γνωστόν είχε απενταχθεί κατ’ απαίτηση των «εθνικών εργολάβων» από τα έργα παραχώρησης.Τη στιγμή που το έργο του αυτοκινητόδρομου αυτού οδηγείται σε ματαίωση,η Κυβέρνηση του κ. Τσίπρα με λαμπρές τελετές κόβει κορδέλες εγκαινίων για τους άλλους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, που συμβαίνει να έχουν κατασκευάσει οι ίδιοι «εθνικοί εργολάβοι», αντί αμοιβής που συνολικά ξεπερνάει τα 10δις.

Και όμως, ο κ. Σπίρτζης ήθελε να τους τιμωρήσει, μέσω της ακύρωσης του αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου για να τους στερήσει την αμοιβή για την κατασκευή ενός δρόμου 75 χιλιομέτρων, που είχε ήδη κατασκευαστεί σε ποσοστό 30%.

Η πικρή όμως αλήθεια είναι ότι αν το Μάρτιο του 2015 ο κ. Σπίρτζης δεν είχε ματαιώσει τη δημοπρασία του αυτοκινητοδρόμου αυτού, η Ηλεία σήμερα θα είχε και αυτή σύγχρονο αυτοκινητόδρομο,όπως οι άλλες περιοχές της Ελλάδας που σήμερα πανηγυρίζουν για την ασφαλή και ταχεία σύνδεσή τους με όλα τα μεγάλα οικονομικά κέντρα της χώρας. Το έργο του ενιαίου αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου κατατμήθηκε σε 8 κομμάτια από τα οποία έχουν δημοπρατηθεί τα 5, χωρίς όμως μέχρι σήμεραγια κανένα από τα κομμάτια αυτά να έχει υπογραφεί καμία εργολαβική σύμβαση, ως γνωστόν.

Είναι δε άδηλο εάν ποτέ ξεκινήσει αυτό το έργο και αν προχωρήσει η δημοπρασία και των άλλων τμημάτων. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι η ταυτότητα του μειοδότη, ο οποίος είναι άγνωστο αν τελικά είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις κατασκευής του έργου αυτού, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που διαδίδεται ότι αντιμετωπίζει.

Σήμερα όμως η Κυβέρνηση,αντί να απολογείται στον λαό της Ηλείας για τα ψεύδη και τις παραπλανητικές υποσχέσεις, κάτω από τις οποίες έχει ενταφιάσει τα όνειρα αυτού του τόπου για προκοπή και ανάπτυξη,έχει το θράσοςνα υπερηφανεύεται για τους νέους αυτοκινητόδρομουςπου απέκτησε η υπόλοιπη Ελλάδα,παρόλο που τόσο αυτή όσο και όλος ο ελληνικός λαός γνωρίζει πολύ καλά ότι τα έργα αυτά είχανπρογραμματιστεί και δημοπρατηθείτο 2008 από την Κυβέρνηση Καραμανλή, αυτή δε ως αντιπολίτευση είχε αρνηθεί τότε να ψηφίσει το σχετικό νομοσχέδιο στη Βουλή.

Δυστυχώς πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι αυτή ηΚυβέρνηση κανένα ενδιαφέρον δεν έχει ούτε πρόκειται να επιδείξει για την ανάπτυξη της Ηλείας, μοναδική προϋπόθεση της οποίας είναι η κατασκευή ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου.
 

Facebook Twitter Flickr Youtube Rss
Created by e-dinet